۴۰ روزگی آداب و غسل ندارع همون ده روزگی فقط
بیخیال بابا چه آدابی آخه
ما ۴۰ تا سنگ ریز به هر کدوم سوره حمد میخونیم میزاریم توی تشت بعد میریم حمام دوش میگیرم بعد غسل میکنیم و اون تشت رو میزاریم بین پاهامون بعد از اب ک ریخته تو تشت برمیداریم میریزم رو سر خودمون و یه تشت دیگ میزاریم بین پاهامون تا اون اب بریزه داخلش ومیگیم چله بری میکنم از (جن و انس .پری و پریزاد. آدم و آدم ایزاد) و اون آب رو توی تشت نگه میداریم بعد بچه رو میبریم حمام آخر سر از اون آب میریزم سرش و دوباره میگیم (چله بری میکنم از جن و انس .پری و پریزاد. ادم و آدم ایزاد ) اینجوری چله بری میشه به رسم ما
اگه لکه بینی داشتی و الان تموم شده باید غسل استحاضه بکنی
چهل غسل نداره ده روزگی مادر غسل نفاس و نوزاد غسل مولود داره...
ما ۴۰ بار شونه میزنیم به آب میریزیم سر بچه و حمومش میکنیم و تمام
چهل غسل نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.