۱۰ پاسخ

انشلا منم برسم به هفته ای تو خواهر🥹

وااتی چه‌مثل همیم
منم ۱۰ فروردین زایمانم ولی از اول فروردین میخام‌ورزش کنم‌همون‌هفته اول زایمان کنم دگ

من هنوز زایمان نکردم از هفته چهل ام رد شده

ب سلامتی عزیزدلم

چه خوب حس خوبی داره🥲🥲🥲

اخی عزیزم ایشالا بسلامتی و دل خوش زایمان کنیم . واسه توام دیر میگذره؟برامن هرروزش قد به هفتس واقعا

ان‌شاءالله به سلامتی بغل بگیریش 🌺

کدوم بیمارستان میری؟

مال منم خییییییلی نزدیکه 🥹🥹❤️❤️😍😍واااای باورم نمیشه...هنوز آمادگی ندارم میترسم 😵‍💫🥲😁😁

بسلامتی عزیزم

سوال های مرتبط