خیلی به وزن توجه نکن
مثلاً میگن مای بیبی صفر برای نوزاد زیر ۲ کیلو در حالی که من بچم ۳ کیلو بود
صفر میبستم چون ۱ براش گشاد بود
من ۲میبندم
من ۲ میبندم که داره کوچیک میشه براش دفعه ی بعد باید شماره ۳ براش بخرم
بستگی ب ران پاش داره تپله باریکه
چجوری واسه پنج کیلو سه میبندین من دخترم چهارکیلو هس هنوز صفر میبندم
۳ میبستم
شماره ۳
۳.
2 یا 3
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.