شمام نمیزارین بچههاتون تلوزیون ببینه؟

۱۴ پاسخ

منکه تلویزیون نشونش نمیدم تو اتاقم هستم بیشتر . موبایل هم اصلا

منکه واسش، تام جری میزارم .. هیچ عیبی هم نداره دور بزار چشاش ضعیف نمیشه انس میگیره اذیتت نمیکنه خوبه

آره نگاه می‌کرد اون زمان

نه اصلا
نه موبایل نه تلویزیون
واسه همه هم باید توضیح بدم چرا
کلافم کردن

جلوی چشمش رو که نمیشه گرفت وقتی توی خونه روشن باشه نا خوداگاه چشمش میفته در حد 5/10 دقیقه د روز
والا ماها خودمون با تلویزیون بزرگ شدیما هیچی نشده
ولی زیاد نه

میزارم نگاه میکنن کلی هم خوششون میاد

من نمیذارم جلو تلویزیون
ولی بعضی وقتا گذری چشمش میفته
در حد ۲۰،۳۰ ثانیه

من نمیزارم بعد خانواده عقده ای شوهرم میبرنش جلو تلویزیون

من نمیزارم ، نه گوشی نه تی وی

اره دوس ندارم ببینه براش خوب نیس

من نمیذاشتم ولی جدیدا جم کیدز رو ک میگیریم سرسومیچزخونه ک گربه رو نگاه کنه

اره نميزارم ولي تلوزيونمون از هر طرف خونه ديد داره بازم ميبينههع😬

نه ولی بعضی وقتا خیلی گریه می‌کنه پنج دقیقه ده دقیقه می‌زارم وقتی خاموش میکنم کلی گریه می‌کنه که روشن کنم

من بعضی وقتا نشون میدم🫣چه ضرری داره ؟

سوال های مرتبط