۱۴ پاسخ

اره گاهی

گاهی چند دقیقه تو بغلم خیره میشه

سعی می کنم نذارم ولی هر روز یه تایم کوتاهی می بینه چون واقعا حتی یه وقتایی نمیذاره ببخشید دستشویی برم و گاهی گریه اش فقط با تلویزیون بند میاد

نه نمیزارم

اره خواهر مجبورم با یه بچه۵ساله دائم تلویزیون روشنه اینم میبینه دیگ😅

اصلاااا خوب نیست تلویزیون تا ۲ سالگی ممنوع اینو روانشناسان کودک میگن

تا جایی ک بتونم نمی‌زارم
ولی گاهی چشمش میوفته

دختر مونووو نگاهه

تصویر

بلهههه

دلمون میخواد نبینن ولی اونا زرنگ تر هستن ماشالله

بعضی مواقع واقعن مجبورم چون دست تنهام باید به کارام برسم میذارم میبینه

تمام تلاشمه نبینه ولی ی موقع ها مهمون جایی از دستمون در میره

اره شبک پویا میزارم

گاهی اره

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۵ ماهگی
مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی