اصلا ،بخصوص که من دیدم اتیسم دیجیتال کسی گرفته ،خودمم از بچگی برام تلویزیون روشن کردن الان تو بزرگسالی adhd دارم
دیگه نمیخوام بچمم بشه اونا نفهم بودن
من که دیگه مال اون نسل نیستم
اصلا،حتی دلم نمیخواد بعدا برا سرگرم شدن و ساکت شدنش گوشی دستش بدم
نه والا من اصلا نداشتم تاحالا خیلی مخربه ارزش نداره واسه راحتی خودم
منم خودم که نمیزارم ببینه اما مهمونی یا خونه مامانم اینا تلویزیون روشنه میبینه بلاخره
نمیذارم ببینه ولی دزدکی هرازگاهی نگاه میکنه
آره بابا
اره والا مامانم میگه همیشه تلوزیونو روشن میکردم تو نگاه میکردی من به کارام میرسیدم مادر شوهرمم میگه شوهرم نگاه میکرده الان مگه چیزیمون شده
خیلی خیلی کم
شاید هفته ای درحد ۵ دقیقه
شایدم کمتر
البته من اصلا برام مهم نیست این موضوع ولی خب کلا تو خونمون خیلی کم تلویزیون روشنه برای همون بچه هم نمیبینه
اره.
اره وقتایی که کار دارم میزارمش
اصلا ابدا
نه چون تصویر تلویزیون زودترازمغزش درحال حرکته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.