سلام شما میزارین بچه هاتون تی وی نگا کنن؟؟

۱۰ پاسخ

من بچمو خودم میزارم جلو تی وی خیلی هم سرگرم میشه، دختر اولم میزاشتم هیچ مشکلی تو تمرکزش وجود نداره کلاس اول تموم کرده

ما که کلا تلویزیون تعطیل شده بخاطرش تو خونه خدا رو شکر

تلویزیون خودمونونگانمیکنه زیادولی میبرم بالاخونه مادرشوهرم اونونگامیکنه بزرگه تلویزیونشون

خیلی دیگه مجبور باشم یا خودش بچرخه سمت تلویزیون یا خیلی دیگه نق بزنه کار داشته باشم درحد پنج ده دقیقه

نه گاهی خودش چشمش بیفته بعد من برش میدارم نمیزارم پسرم نزاشتم ببینه بعد ۲سال نگاه کرد

من ی وقتایی برنامه کودک باشه میزارم ببینه والا بچه های فامیل ما کلا جلو تلوزیون بودن از بچگی الان ماشالله هم باهوشن هم بلبل

اره من بچه اولی هم نگاه کرد

نه تمرکزشو در آینده از دست میده

اره کم

نه عزیزم دیگه گاهی اوقات میبینیم چشمش میافته اون اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی