پسر منم اگه بزارم نگاه میکنه
وا خواهر اگه تلوزیون نباشه من نابودم
پسر من از بدو تولد نگاه کرد بکوب تا ۵ سالگی،تنها مشکلی براش پیش اومد دیر حرف زدن بود
الهی قربونش برم من🥹🤭💋💋
دیرش کن مشکلی نداره شما خیلی نزدیک گزاشتیش
پسر منم دوست داره ولی خیلی کم نگاه میکنه در حد ۵دقیقه نمیدونم امروزیا چشونه میگن نباید تلویزیون ببینه خب ما دیدیم چی شد 🫤
نباید بزاری میگن برای مغز خوب نیست یه چیزی شبه اوتیسم دچار میشه
دختر منم ا دوماهگی نگا میکنه
چقدم نزدیکه تو واسش نزار عزیزم
نباید بزاری عزیزم
خب نذار عزیزم واقعا خوب نیست
بخدا دخترمنم همینه شیکه ی جیم کیدس هست میگیرم واسش کیف میکنه میخنده دستو پاهاشو هی تکون میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.