۲ پاسخ

اوهووووو ۲ سالگی دیگ چ صیغه ایه...
من از بدو تولد میذارم... مهم اندازه بلندیش ک تنظیم کنی نینی و کمر و گردنش اذیت نشه راه تنفسی بسته شه خدایی نکرده

تا ۴ ماهگی



من ک از ۲۰ روزگیش میزاشتم

سوال های مرتبط

مامان شــاهــان مامان شــاهــان ۱۲ ماهگی