نورون های مغزیشون از بین میره تو بزرگسالی خلاقیت ندارن پرخاشگرن یادیگیریشون دچار مشکل میشه.برای ما مامانا خیلی راحته چون بچه ساکت میشینه با ما هم کاری نداره ولی این نشونه خودخواهی و بی مسئولیتی یه مامان نسبت بچشه.من رشتم روانشناسیه خیلی خیلی ضرر داره.
دکتر بچم پروفسوره و تخصص داره کلا ممنوع کرد بهم گفت اگه میخای به بچت ظلم کنی بزار تلویزیون ببینه یک سال گفت سختی بکشی بهتره تا یه عمر بدبخت بشی بچه دخترخالم تلویزیون دیده الان ۷ سالشه حرف نمیتونه بزنه جمله بندی نمیکنه گفتن دلیلش گوشی و تلویزیون بوده الانم مدرسه استثنایی باید بره😩
من بچم ک نگا میکن فقط با فاصله دوتا پسرا اخاهرم هز بچگی هعی نگا کردن سرگرمشن
ما کلن تلویزیون از برق کشیدیم بخاطر بچه خودمونم نگا نمیکنیم
من که وقتی کار دارم چاره ای ندارم اما دخترم هیچ علاقه ای بهش نداره بیشتر اهنگ میزاریم گوش میده
احتمال اوتیسم زیاد میشه و دیرتر زبون باز میکنه بعد چون حجم نور و تغییراتش زیاده یکم برا بچه خیلی کوچیک سنگینه واسه همون ولی خب ۹۹درصد ادما میزارن بچشون ببینه اگ وقت نداری باش بازی کنی و دوست داری بزار ببینه
بزار ببینه من برای بچم کارتون میزارم کلیم باهاش سرگرم میشه و از الان داره بهشون واکنش نشون میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.