۳ پاسخ

منم پودر بچه استفاده میکنم.اتفاقا خیلی بهتر هستش.پماد کالاندولا که میزدم پاهاش قرمز میشد الان هیچ اثری از قرمزی نیست

من استفاده میکنم عزیزم اول توی دستم خالی میکنم بعد یواش به بچم میزنم هیچ مشکلی هم نداره

چون با نفس بچه میره تو ریه اش و آسیب زاست

سوال های مرتبط