۴ پاسخ

اصولاتاقبل چهل روزگی میگن عزیزم من باپسرکوچولوانجام میدم وخیلی دوست داره ومیخنده

سمت خودمون هم میگن ولی من انجام میدم بچم خیلی خوشش میاد همش هم بهم میگن بچه رو نزار جلو آیینه دیوونه میشع😐😂

تا چهل روز خوب نیس بعدش اشکالی نداره

چرا عزیزم مشکلی پیش میاد

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۸ ماهگی
مامان امیر شاهان🤴👶 مامان امیر شاهان🤴👶 ۱ سالگی