منم دو هفته هست ک انجام دادم
عزیزم میشه بپرسم بیمارستان دولتی عمل کردی یا خصوصی و هزینت چقدر شد
تا سه روز احتمالا لکه بینی داری من داشتم نگران نباش
من چند روزه خون دیدم بهم استراحت مطلق داده ، جفتم قدامیه ، شما چه نشونه هایی داشتی که سرکلاژ شدی ؟ درد داشت؟
من تجربه شو نداشتم ولی نگران نباش عزیزم ان شاءالله به خوبی و خوشی نی نی رو بغل بگیرین 🧡
هزینش چقد شد
درد داره؟؟؟ با بی حسیه؟؟
انشالله دیگ مشکلی پیدا نکنی
بسلامتی باشه عزیزم..احتمال زیاد دکتر بهت استراحت میده حالا یا مطلق یا نسبی..زیاد نشین سرپا نمون.حموم هات کوتاه درحدپنج یا ده دقیقه دیر دیرهم برو مثلا هفته یبار..تا انشالله بهترشی دکترت بهت بگه ادامشو چجوری بگذرونی
سوالی داشتی بپرس
من دوبار سرکلاژ شدم الان حالت خوبه ؟ لکه بینی نداری ؟
14 روز استراحت مطلق باش بعد طبق سونو دکترت میگه چیکار کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.