بچها وکس کنم یا بند بندازم کدوم بهتره

۵ پاسخ

رفیق روزای سخت من وکس😅

بند بهتره،وکس براق میکنه پوستو ولی به مرور شل میشه

.منم وکس ميندازم

وکس بهتره اما ماهی یکبار چون پوست شل میشه

من‌با بند پوستم جوش میریزه با وکس نمیریزه
ولی بند میگن برای پوست بهتره

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی
مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۵ ماهگی