۴ پاسخ

آره عزیزم
نگران نباش طبیعیه. ضربان قلب جنین من در ان تی ۱۶۲ بود و اول هفته ۱۶ رفتم سونو ۱۴۰ بود. هفته بره بالاتر ضربان میاد پایین. برای هفته من و شما ۱۴۰ تا ۱۶۰ نرماله

جنسیت چیه عزیزم

نرماله

اره عزیزم‌نرماله قلب تو هفته ۱۲ ،۱۳ زیاد میشه ضربانش بعدش میاد پایین

سوال های مرتبط