۴ پاسخ

منو دو بار سونو کردن بستری بودم
درد طبیعیه تا چند روز شیاف بذار استراحت کن

تا ۱۰ روز طبیعیه ترشح خون ابه
اره باید سونو سلامت جنین بشی عزیزم
دردش تموم میشه ولی خب تا آخر بعضی وقتا بلند شی زیاد راه بری زیر شکمت درد میگیره

سلام عزیزم من تا سه روز لکه بینی داشتم هفته اول هم یکم درد داشتم سونوشکم هم انجام دادم بعد مرخص شدم

من دوروز خونریزی درحد کم داشتم دوروزم لکه بینی کلا چهارروز . زیاد درد نداشتم فقط همون موقع که از اتاق عمل اومدم تا دوسه ساعت درد پریودی داشتم و تموم شد بعد عملم همون بیمارستان سونو شکمی گرفتن دکترم دید بعد مرخص کردن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری