۷ پاسخ

هنوزسایزیک‌میبستی مگه چندکیلویه بچتون عزیزم ؟

من سایز دو رو هم ۱۰ بسته استفاده نکردم

۶تا دادی ۲تاگرفنی یعنی 😐😐😐

😂😐من همه همه یدونه صفر دو یا سه تا ۱ استفاده کردم ۴ تا ۲

یا خود خدا آنقدر سایز یک گرفته بودی !!😄

اووو چ خبره انقد یک گرفتی

کوچیک شده بهش؟

سوال های مرتبط

مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ ۵ ماهگی
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی