هنوزسایزیکمیبستی مگه چندکیلویه بچتون عزیزم ؟
من سایز دو رو هم ۱۰ بسته استفاده نکردم
۶تا دادی ۲تاگرفنی یعنی 😐😐😐
😂😐من همه همه یدونه صفر دو یا سه تا ۱ استفاده کردم ۴ تا ۲
یا خود خدا آنقدر سایز یک گرفته بودی !!😄
اووو چ خبره انقد یک گرفتی
کوچیک شده بهش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.