نه دیگه خرابه
من یبار برای دخترم شیرخشک پیدا نکردم یدونه باز شده دادمش هیچیشم نشد نگران نباش هیچی نمیشه
روی خودش شیر خشک ها نوشته که ۱ماه بعداز باز شدن استفاده نشود
بده عزیزم این حرفا چیه طوری نمیشه ک😐
نه اصلا😑😑شیر از وقتی باز شد یه ماه فقط مصرفشه بریز بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.