اینجا هم ناجور صدای ترقه بازی میاد
منعش کردن که
خیلی بیشعورن اخه الان چه وقت ترقه زدنه . مامان منم ترسیده بود گفت فک کردم بمبه
چون چهارشنبه سوریه دیگه میزنن دیگه
منم با هر ترقه دلم میریزه خداا لعنتشون کنه فهم و شعور ندارن تو این اوضاع آخه دلامون با تار مو وصل کردیم هر وقت صداش میاد نفرینشون میکنم اللهی خداا ازشون نگذره آنقدر استرس کشیدم دیگه حتی از عطسه کرون هم حالم بد میشه صداش بیاد
تو این شرایط چرا جون مردمو میلرزونن خدایی درست نیس
اینجا شهر ماکه حق تیر دادن کسی نباید ترقه بترکونه
صدای بمب و موشک کم بود حالا دیگه صدای ترقه😐
اصن نترس گوشتو عادت بده.یه امشبه دیگ میزنن.
ترقه ک چیزی نیس نارنجک وحشتناکه 🥴
از الا که زوده چه خبره😐
چهارشنبه سوری دیگ
امسال گفتن اصلا نباید ترقه بزنن نمیدونم چرا بعضی ها گوش نمیدن
اکثرا بچن ک میزنن
کاش این ترقه ها جمع میشدن
خیلی بی وجدانن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.