دکتر بمن گفت آیدن ۷ کیلو خوبه..میگفت تا شیش ماه کامل بشه باید دوبرابر وزن تولدش بشه
از ۴ماه ب بعد روند اضافه کردن کم میشه
تا سه ماه میگن ماهی ۷۰۰ گرم
۳تا ۶ ماهی ۴۰۰-۵۰۰ گرم نرمالشه
پسر من ۴تا ۶ توی دوماه کلا ۵۰۰ گرم زیاد کرد
دیگه از ۴ ماهگی به بعد ماهی نهایت ۵۰۰ اضافه می کنن اگه بخوان یه کیلو اضافه کنن که تا یه سالگی خیلی چاق میشن
هرماه ۵۰۰ الی ۶۰۰ گرم اوکیه
دختر منم ماه پیش۶۰۰گرم اضافه کرد
چند كيلو؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.