۶ پاسخ

نه نگران نباش.
فقط نبر حموم تا بیوفته،اب بهش نخوره زودتر خشک میشه

تا ۲۰ روز مشکلی ندارع

آب نزن خشک نگه دار و هیچی نزن تا ۱۵ روزگی میفته

برا من ۱۵ روز افتاد

ببین حتما همش خیسش میکنی من خشک خشک نگه داشتم هوا هم میخورد چون زیر دستگاه بود برای زردی برای همین زود افتاد

نه عزیزم تا ۱۵ روز مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۲ ماهگی
مامان آریا و آرین 💕 مامان آریا و آرین 💕 ۷ ماهگی
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی