نگران نباش گلم پسرمنم ۳۵ روزه بود افتاد نافش کلی دکتر بردیم گفتن نرماله همه چیش
برای پسر من دیر شد الکل گفت دکتر بزن سریع افتاد بزن حتما هم بچه راحت میشه هم خودت خیالت راحت میشه
فقط باید هوا بخوره
پسر من چون زردی داشت گذاشتم دستگاه زود خشک زود روز سوم افتاد
خشک نگه دار میوفته نترس
برا پسر من ۶ روزگی افتاد
اصلا حمومش ندادم آب بهش نخوره
از دختر من سر ۴ روز افتاد
هیچی نزن بهش خشک نگهدار فقط
فک کنم دیگه اخراش باشه
کم کم میفته
واسه دختر منم اخر سریا اینطوری شد بعد افتاد
اون پلاستیک چرا دز نیاوردی با قاشق بازش کن اگه میتونی و با نخ ببند
در میاوردی با نخ میبستی ۵روز نشده میفتاد
بذار هوا بخوره
شنیدم سشوار خوبه بگیری
هیچی ک نمیزنی بهش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.