#فرزند اوری#پوووشک

تصویر
۹ پاسخ

من اسپری نانو گرفتم زدم راحت تمیز شد

من اینو گرفتم واقعا عالی هستش

@Fbarani74از این خانم داخل روبیکاسفارش دادم بهش

این نانو اصله

تصویر

چربی‌زدا نانو دارم راحت میشوره می‌بره

من می‌زارم داخل لوله باز کن و آب جوش حدود یکی دو ساعت بعدش راحت تمیز میشه

اسپری پنسی خوبه

من نانومیزنم

لوله باز کن

من یه اسپری گرفتم برای چدن گاز خیلی عالیه می زنم بهشون کلی چربی هاش پاک میشه

من با بخارشور شستم خیلی خوب شد

سوال های مرتبط

مامان رستا🤰 مامان رستا🤰 ۱ سالگی
مامان همتا مامان همتا ۱ سالگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱ سالگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان shahan مامان shahan ۱ سالگی
مامان shahan مامان shahan ۱ سالگی
مامان shahan مامان shahan ۱ سالگی