بیشتر زن ها متاسفانه مجبورن بسوزن و بسازن بخاطر مستقل نبودن و نداشتن حمایت
من همسرم بهم خیانت کرد
اولین بار که متوجه شدم اصلا نمیدونستم حقیقت داره یا تهمت میزنن برای همین به شوهرم گفتم با اینکه 8 ماهه باردار بودم یهدست کتک خوردم صندلی پلاستیکی زد توسرم از وسط شکست چند ماه بعد بچه ام دنیا اومد شب شیشه اش عقیقه کردیم غذا برد. برای زنه من و مهمونا رو تنها گذاشت آخر شب اومد یکی آشناهام فرستادم با خانواده زنه اقوام بودند گفت که برای اونا غذا برده بارها بهش هشدار دادم هر سری یه عالمه کتک میخوردم جلو بقیه میگفت معلوم نیست با کی دوست شده زیر سرش بلند شده به من تهمت میزنه چون مدرک نداشتم آدم بدی هم بودم چند ماه صبر کردم تا اوضاع آروم شد اومدم گوشیم گذاشتم حالت فیلم برداری روی مبل اونم جلو تی وی داشت باهاش چت میکرد از صبح ساعت 6 صبح بخیر میگفت تا شب که شب بخیر میگفت اگر من یبار میگفتم دوتا نون بگیر نمیگفت به کی چی میگی رمز گوشیش رو هم فهمیدم تاریخ تولد زنه بود 10 .11.1367.من متولد 80 ام شوهرم 71 یه شب که خواب بود رفتم تمام چت هاش رو دیدم به زنه هم یه پیام دادم و اسم زنه به اسم پسرش سیو بود قبلا همسایه ام بود قبل طلاقش در ضمن 5 سال باشوهر من رابطه داشت شب عروسیم هم اومد عروسیم کلی هم تو فیلمها هست من همیشه شک داشتم اینکه دیگه همسایه امون نبود کی دعوتش کرده عروسی شوهرمم قبول نمیکرد میگفت شاید یکی دعوت کرده تو چقدر گیر میدی حالا ادامه اش رو دوباره میگم
مردا جمال پرستی و تنوع طلبی اصلا توذاتشونه هرچقد زنشم خوشگل و خوش اندام باشه بازم چششون دنبال زنای دیگه اس. بنظرمن این خانوما هستن ک با عشوه وغیره چراغ سبزنشون میدن ب مردا
همش ب خاطر نداشتن اگاهی و بلوغه هم برای ما زنا هم مردا
اوناایی که نباید ازدواج میکنن با کسی که نباید ازدواج میکنن و کسایی که نباید بچه دار میشن.برای چی؟؟؟برای بزرگایی که قدیم با همین روش تا یه سنی میرسیدن گیر میدادن ازدواج کن .خب چراااا؟؟؟چزا کسی که خودشو میشناسه و بلوغ کافی نداره باید ادمهای دیگه ایو اسیب بزنه .متاسفانه خیلی دردناکه
هستی قرار بود برام پیام بزاری
نگرانت بودم دختر
خیانت نه ولی من معتقدم همیشه اون نفرسوم مقصره چون ما زنا به خودمونم رحم نمیکنیم مرداهم توهمی فک میکنن چه عنه مهمی ان سریع شل میکنن پا میدن
هر چی هم بزنی بدتر
خدا لعنت کنه زن بی حیا رو ..اونا باید با چاقو ک....رد😁😁
این خیانت چ معضلی شده چگونه این مردا و زنا خدا کمکتون کنه بشینید سر جاتون دیگه واقعا عصبی شدم زندگیا داره ب کجا میره یا طلاق یا خیانت واقعا مردش با این گرونی اکه مرد باشه از پس خرج زن و بچش نمیتونه بربیاد بعد ی دسته خریم برا خودش پیدا میکنه یا اکه زنم باشه والا خوب وقت میکنه من اکه با دو نفر همزمان حرف بزنم اسماشونو جا ب جا میگم😂😂😂😂چ جوری وقت میکنید اعصاب آدم بهم میریزه ها انگار سوراخ با سوراخ فرق میکنه یا واسه زنا انکار دوسانت کمو زیاد خیلی تفاوت داره وگرنه همشون یکیه😒😒😒😒😒
من
هیچی دارم میسوزم و میسازم بخاطر بچهام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.