۴ پاسخ

برای رشد فولیکول هاست که بزرگ بشن معمولا برای خانومایی که تنبلی تخمدان دارن میدن
و اینکه معمولا از شب ۳ پریودی تا ۵ شب باید خورده بشه
دوزش هم ۲.۵ هست که دکتر به من گفت شبی دوتا باید خورده شده مجموعا ۱۰ تا قرص در ۵ شب

محرک تخمک هست برا اینکه فولیکول ها رشد کنن و تخمک آزادکنن

برای بارداری تخمک آزاد می‌کنه بعضی وقط ها ممکنه برای بعضی ها اون تخمکی که با لتروزول آزاد بشه به کیست تبدیل بشه که از من شد

من برا تحریک تخمدان میخوردم

سوال های مرتبط

مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ویکم بارداری