سلام مایع لباس کودک چی خوبه؟

۱۰ پاسخ

اکتیو

پینو هم خوشبو

فیروز گرفتم خوب بود

من پرسیل گرفتم بوش خیلی ملایمه

اول از مای بیبی خیلی خوش بوئه
بعدش من فیروز سر بنفش گرفتم از بقیه مدلهاش خوش بو تره

منم پینو گرفتم بوش خوبه زیاد غلیظ نیست که اذیت کنه بچه رو

چيكو. و پينو. من خودم چيكو استفاده ميكنم

سلام طبق نظر مامانای گهواره پینو ابی گرفتم. گفتن خوشبو تر و بهتر از بقیه ست
همینجوری که خوشبوئه، هنوز استفاده نکردم

یونی بیبی

پینو..

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🎀 مامان توت فرنگی🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان کودکانم مامان کودکانم ۱۰ ماهگی