۵ پاسخ

این کت و شلوار و گرفتم

تصویر

مامانا سلام 🙏، من فروش لباس دارم تیشرت و تیشرت شلوارک پنبه ایی وارداتی از آلمان هم جنس و هم کیفیتش بی نظیره قطعا برای کوچولوها که خیلی لباس کثیف میکنن حرف اول تو کیفیت میزنه با یه بار خرید مشتری دائمی میشید،روبیکا بهم پیام بدید تا براتون عکس بفرستم با توجه به سن و جنسیت فرزندتون، موجودی از بادی های نوزادی تا تیشرت تک و تیشرت شلوارک دخترانه و پسرانه از یک سال تا 14 سال با قیمت‌های مناسب موجودno_poosh@ روبیکا به من پیام بدید در خدمت هستم

اینو گرفتم

تصویر

من یه کت خیلی جنسش خنک و لخته امروز خریدم یعنی یه جوریه که همه جا میشه پوشید به درد تابستونم میخوره، جنسای دیگه هرچی دیدم گرم بودن خیلی هم مجلسی طور بودن، بقیه چیزا مونده

هیچی نخریدم برا خودم دو شبه میرم بازار اما چیزی به چشمم نمیاد

سوال های مرتبط