عشق مامانی من فدات شممم♥

تصویر
۵ پاسخ

مامانا سلام 🙏، من فروش لباس دارم تیشرت و تیشرت شلوارک پنبه ایی وارداتی از آلمان هم جنس و هم کیفیتش بی نظیره قطعا برای کوچولوها که خیلی لباس کثیف میکنن حرف اول تو کیفیت میزنه با یه بار خرید مشتری دائمی میشید،روبیکا بهم پیام بدید تا براتون عکس بفرستم با توجه به سن و جنسیت فرزندتون، موجودی از بادی های نوزادی تا تیشرت تک و تیشرت شلوارک دخترانه و پسرانه از یک سال تا 14 سال با قیمت‌های مناسب موجودno_poosh@ روبیکا به من پیام بدید در خدمت هستم

خوشتیپ❤️
بسلامتی برسید ان شاء الله

کجای اهوازین شما؟

توجاده این مراقبت کنین

کجا در میری
اهوازی؟

سوال های مرتبط

مامان آنیسا🐥
آیسا🐣 مامان آنیسا🐥 آیسا🐣 ۵ سالگی
مامان 🧜🏻‍♀️Lara🫀 مامان 🧜🏻‍♀️Lara🫀 ۲ سالگی
مامان هریاد مامان هریاد ۲ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۳ سالگی