مامانا سلام 🙏، من فروش لباس دارم تیشرت و تیشرت شلوارک پنبه ایی وارداتی از آلمان هم جنس و هم کیفیتش بی نظیره قطعا برای کوچولوها که خیلی لباس کثیف میکنن حرف اول تو کیفیت میزنه با یه بار خرید مشتری دائمی میشید،روبیکا بهم پیام بدید تا براتون عکس بفرستم با توجه به سن و جنسیت فرزندتون، موجودی از بادی های نوزادی تا تیشرت تک و تیشرت شلوارک دخترانه و پسرانه از یک سال تا 14 سال با قیمتهای مناسب موجودno_poosh@ روبیکا به من پیام بدید در خدمت هستم
خوشتیپ❤️
بسلامتی برسید ان شاء الله
کجای اهوازین شما؟
توجاده این مراقبت کنین
کجا در میری
اهوازی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.