۸ پاسخ

پسر منم وزن میگیره ولی نه در اون حد زیاد
پسر من کلا با نان هم زیاد نمیگرفت
شیر خودم خیلی بهتر بود که نخورد

من پپتی دادم.اچ آ هم دادم وزن کم کرد
با جونیور وزن میگیره ولی کم

وزن دهی صفر . فقط دخترم گوارشش باهاش آرومه . وگرنه سبک هست و اصلا سیرش هم نمیکنه

معمولیه
پسر من وزنش طبیعیه ولی تپلی نیست

یجوریه که انگاری از آبکش ردش کردی چون کلا شیر صاااافه بدون هیچ چیز خوبی دختر منم میخوره ولی وزن‌گیری پایین کلا😑

من پپتی میدم بد نیست

نه وزن نمیده

من پپتی میدم خونه

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۱۰ ماهگی
مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱ سالگی