مامان تبسم از کجا شنیدی گفتن اتابک خالی کنن؟؟؟
ویتامین د و آهن بله
من د۳ هزار میدم +اهن
بله یک روز درمیون
آهن دیگه نمیدم،فقط د۳ ۱۰۰۰.
امگا۳ هم شروع کردم ولی نمیخوره دردسر داریم🙃
زینکم گهگاه میدم
دی هزار ولی روزی 600 واحد. آهن هم هفته ای دوبار
من فقط زینک میدم آهن دکترش گفت نده
من فقط D³ 5000 میدم بهش
ویتامین د ۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.