ویتامین یا D3۱۰۰۰ یا آهن یا آد میدین ب بچه هاتون ؟

۹ پاسخ

مامان تبسم از کجا شنیدی گفتن اتابک خالی کنن؟؟؟

ویتامین د و آهن بله

من د۳ هزار میدم +اهن

بله یک روز درمیون

آهن دیگه نمیدم،فقط د۳ ۱۰۰۰.
امگا۳ هم شروع کردم ولی نمیخوره دردسر داریم🙃
زینکم گهگاه میدم

دی هزار ولی روزی 600 واحد. آهن هم هفته ای دوبار

من فقط زینک میدم آهن دکترش گفت نده

من فقط D³ 5000 میدم بهش

ویتامین د ۳

سوال های مرتبط

مامان دخترکوچولو مامان دخترکوچولو ۳ سالگی