۸ پاسخ

قرص لاکتاول بخور
دکتر من گفت این قرص اوکی هست برای بچه پسر
مثلاً قطره چون درصد رازیانه اش بیشتره خوب نیست

من لاکتاول میخورم . اون یه مقدار رازیانه که داره خیلی کمه اثر نداره ولی اگه خود رازیانه رو دم کنی یابجوشونی بخوری اون که مناسب نوزاد پسر نیست

الکیه بخور اونی که خوب نیست دم کرده رازیانه است دکتر خودش میگه بخور قرصش مشکلی نداره که

به من متخصص کودکان داد قرص لاکتاول
از دکتر داروخونه هم پرسیدیم گفته اشکال نداره فرقی نداره بچه

چ جالب خوبه دخمل دارم

هورمون زنانه داخلش داره

چرا خوب نیست !؟ من میخوردم

توش رازیانه داره

سوال های مرتبط