اصلا نباید ربطه بدون جلوگیری داشته باشی مایع منی رحم و باز میکنه خوب نیست
بعدشم کلا سه ماه اول رابطه نداشته باش تا بعد انتی ک وضعیت جفت و طول سرویکس مشخص باشه
یعنی چی؟ اگر بارداری که اصلا بهتره سکس تو سه ماهه اول خیلی کنترل شده و با نظر پزشک باشه چون ممکنه خطرناک باشه. مایع منی هم ضرر داره ممکنه دهانه رحم رو تحریک منه
یعنی چی نزدیکی طبیعی 🙁 س ماه اول نمیشه جلوگیری هم تا ماه آخر باید باشه چون منی باعث تحریک دهانه رحم میشه و ممکن زایمان زودرس بیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.