۳ پاسخ

اصلا نباید ربطه بدون جلوگیری داشته باشی مایع منی رحم و باز میکنه خوب نیست
بعدشم کلا سه ماه اول رابطه نداشته باش تا بعد انتی ک وضعیت جفت و طول سرویکس مشخص باشه

یعنی چی؟ اگر بارداری که اصلا بهتره سکس تو سه ماهه اول خیلی کنترل شده و با نظر پزشک باشه چون ممکنه خطرناک باشه. مایع منی هم ضرر داره ممکنه دهانه رحم رو تحریک منه

یعنی چی نزدیکی طبیعی 🙁 س ماه اول نمیشه جلوگیری هم تا ماه آخر باید باشه چون منی باعث تحریک دهانه رحم میشه و ممکن زایمان زودرس بیاره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🤰🏻❤️ مامان فسقلی🤰🏻❤️ هفته سیزدهم بارداری
مامان 😍پناه‌وتودلی😍 مامان 😍پناه‌وتودلی😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری