تو هفته من کسی موهاش رنگ کرده بدون دکلره

۳ پاسخ

من .رنگ بدون امونیاک دکترگفت اشکال نداره

من امروز رنگ کردم

رنگ‌ به ریشه مو نباید برخورد کنه و اینکه تهویه مناسب باشه اتفاقا کلاس بارداری میگفتن دکلره بهتره چون برخورد به ریشه نداره البته در هوای ازاد

سوال های مرتبط