شیاف چی خوبه بزارم پریودم زیردلم داره از درد میترکه

۵ پاسخ

چوب دارچین رو با ابجوش بذاز دم بکشه نبات بریز بعد هر وقت دردت زید میشه بخور خوبه البته من خیلی سمی دم میکنم یه عالمه چوب دارچین با یه عالمه پودر دارچین با نبات کمی چون من دردم خیلی زیاده

کیسه ابگرمم خوبه

دیکلوفناک عالیه نیم ساعته خوب میشی

من قرص نوافن میخورم سریع خوب میشه

دیکلوفناک

سوال های مرتبط