هر یک ساعت شصت تا زیاده که باید هر دو ساعت ۶۰ بدی که رفلاکسش بهتر شه
عزیزم من یبار ۹۰ میدم بعد ۳ربع با ۱ساعت ۶۰مبدم میخوابه دوساعت باز بیدار میشه همین روال تا شب شب هم۹۰میدم ساعت ۱۲.۳۰دهمیخوابع تا ۴بازم۹۰ میدم میخوابع ۶.۳۰بیدار میشه۹۰ میخوره دیگه میخوابع تا ۹یا۱۰
20تا 20تا بهش بده آروغ بزنه بعد 20تای بعدی رو بده اینجوری بهتره وزنگیریشم خوب میشه
بستگی ب اشتهانی نی داره
هر دو ساعت ۶۰ تا اونم کلی بالا میارهوزنش هم خیلی پایینه
شبا سه ساعتی نود تا روزا دوساعتی شصت تا
۹۰تا خوبه
شبا ۳ ساعتی ۹۰ تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.