۹ پاسخ

زندگی در جریان مردم کار خوبی میکنن

دقیقاااااااا

مگه الان عیده شما چیزی نگرفتی مگه اصلا میشه چیزی نگرفت آدم نداشته باشع هم واسه حفظ آبرو مجبوره بگیره

خواهرمگه نیمیبینه اینجا هم عکس فیلرلب وصورت و مومیفرستن همه پولشو دارن که خرج میکنن الکی ناله میکنن مجازی

درسته من به شخص میترسم برم بازار ولی اونایکه فروش دارن خدا برکت بده اونم محتاج نون شبه.

دقیقا دیدم اطرافم از گرونی ناله کردن ولی هر روز بازارن

تو‌ این شلوغیا انشاالله اتقاقی برای کسی نیفته یوقت سواستفاده کنن

ما ك بازارمون خرابه شوهرم ميگه

دقیقا انگار وقتی گرونی میشه مردم بیشتر حرص و طمع دارن برای خرید

سوال های مرتبط