۱ پاسخ

من فقط می‌دونم ببلاک یک شیرین‌تر از دو بود. سه هنوز نگرفتم. راسته ک‌میگن سه آهن و ایناش کمتره ؟. نمیشه همون دو بدیم ؟!

سوال های مرتبط

مامان جانا🤍 مامان جانا🤍 ۱۳ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری