بره زندان چه بهتر تا ادم بشه دزدی نکنه من بودم رضایت نمیدادم
چطوری فهمیدی
چطوری پیداش کردی
خوشبحالت دزد پیدا شد من ۶سال برد ک برد😩😩😩😩
این جور پروندها..دوتا شاکی داره.یکی تویی که رضایت دادی ی شاکی دیگه دولته..که بخاطر قبح عمومی و فلان..باید رضایت قاضی رو هم بگیره..دولت هم تبدیل به جریمه میکنه اگه اشتباه نکنم
بر پدرش لعنت اصلا رضایت ندین
اشناتون بود دزده؟
اگر همچین ادما رو دستشون قطع میکردن ایکارا نمیکردن
واقعا چجوری تونستین پیداش کنین
بله عزیزم جزای عمومی داره معمولا ۳ تا ۶ ماه زندان داره البته بستگی به قاضی داره ممکنه بیشترم براش ببره
احتمالا با سند آزادش میکنن تا رای نهایی بیاد
جنبه عمومی جرم داره، ممکنه قاضی بفرسته زندان، ولی چون رضایت دادین تخفیف میده ،
اره عزیزم زندان داره جنبه عمومی جرم مونده و باید زندان بره....دزد باغچه ما با اینکه پول داد و ما رضایت دادیم یکسال زندان داشت
میره دادگاه که رضایت میاد رو پرونده مختومه میشه
اگر جات بودم اصلا رضایت نمیدادم تا مجازات بشه
نه فک نکنم داشته باشه دیگ رضایت دادی
شما رضایت هم بدی چون دزدی کرده و پرونده داشته حتماً یا جریمش میکنن یا چند ماه حبس داره البته دقیق نمیدونم ولی همینجوری هم ولش نمیکنن
الان ناراحتی براش.؟دزدی کرده تاوان باید بده هر کی هم میخاد باشه حتی اگه بچه ادم باشه
حالا کی بود بگو مام هواسمون جمع کنیم 😅😅 از اشنا باید ترسید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.