اگ کار هر روزشه باید یکی از نزدیکاش حضانتشو بگیره و پدره رو بفرستن درمان شه
اگرم مشکل روانی نداره آخر شکایت باید بره دادگاه تعهد بده
البته اگ سنش ۱۸باشه میتونه شکایت کنه نباشه باید یکی از نژدیکاش شکایت کنه
والا من یبار شنیدم ی بابایی بچشو کشته ولی چون باباشه ولش کردن
کاش خدا ب همچین ادما بچه نده اونم دختر
بخدا گناه دارن
از وکیل باید بپرسه
بله ب جایی میرسه
اره اثرداره پگیرشه
دختر و میبرن بهزیستی تا۱۸ سال
فکرنکنم تاثیر داشته باشه اخرسر ولش میکنن
جرمیمم نکرده بندازنش زندادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.