۳ پاسخ

مال من اینجوری بود پارسال گل های دور هفت سین اینجا خشک شده با اون گل هااا خیلی خوشگل میشه

تصویر

چجوری بچت راحت میشینه رو صندلی میزاره کمربندشم ببندی،من بچم خودم پشت فرمون باشم رو صندلی جلو باید ایستاده بایسته،اگه با ترفندی هم بنشونمش نمیزاره کمربندشو ببندم هوچی گری میکنه😂

ایده از پینترس بگیر من دو دلم نمیدونم سفره بندازم یا نه دلم میخواد بندازم از طرفی میترسم برم بیرون الان دیدم با بچه رفتی بیرون یکم امیدوار شدم که میشه رفت بیرون

سوال های مرتبط