۷ پاسخ

گرمیجات نخور

برای منم بوده بردمش دکتر، گفت که بادوم شیر گاو و گوشت گاو نخور و بوسش نکن، لباس نخی هم تنش کن رعایت کردم خوب شد، حساسیت دارم اینطوریه

الرژی نداره؟؟؟؟

ازگرمالباس زیادنپوشون.خودتم گرمیجات نخور

حساسیت بالا داده

شاید برای گرمای زیاد باشه،دکتر ببرش

بچه منم اینجوری شد‌.گرمیجات نخور‌.پماد التون زدم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان دایان 💙👶🏻 مامان دایان 💙👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان 💙دوتا گل پسر💙 مامان 💙دوتا گل پسر💙 ۱۰ ماهگی