گرمیجات نخور
برای منم بوده بردمش دکتر، گفت که بادوم شیر گاو و گوشت گاو نخور و بوسش نکن، لباس نخی هم تنش کن رعایت کردم خوب شد، حساسیت دارم اینطوریه
الرژی نداره؟؟؟؟
ازگرمالباس زیادنپوشون.خودتم گرمیجات نخور
حساسیت بالا داده
شاید برای گرمای زیاد باشه،دکتر ببرش
بچه منم اینجوری شد.گرمیجات نخور.پماد التون زدم خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.