۳ پاسخ

اگه گریه نمیکنه خب عادی دیگه باد داره شکمش

منم همینجوره

نفخ داره شکمش

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۸ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۱۵ ماهگی
مامان فندوق💙💙💙 مامان فندوق💙💙💙 ۳ ماهگی