۵ پاسخ

سکت راستی شیکتره و سنتو بالا نمیبره

سمت چپی خوشگلتره

سمت راستی بهتره

من اون لایت روشن اکثرا میذاشتم فعلا امسال نذاشتم خیلی قشنگ میشه

عزیزم شما میدونید که رنگ و اکسیدان رو باید هم اندازه بریزیم یا نه ؟موهام تا روی شونم هست میخوام خودم رنگ کنم نمیدونم چقدر رنگ بریزم

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب ۱ سالگی
مامان نفس 💕💕 مامان نفس 💕💕 ۲ سالگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱ سالگی
مامان چش رنگی ❤ مامان چش رنگی ❤ ۱ سالگی