سکت راستی شیکتره و سنتو بالا نمیبره
سمت چپی خوشگلتره
سمت راستی بهتره
من اون لایت روشن اکثرا میذاشتم فعلا امسال نذاشتم خیلی قشنگ میشه
عزیزم شما میدونید که رنگ و اکسیدان رو باید هم اندازه بریزیم یا نه ؟موهام تا روی شونم هست میخوام خودم رنگ کنم نمیدونم چقدر رنگ بریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.