۱۱ پاسخ

من اهمیت میدم بیشتر از لباس خریدن واسم مهمه😅

الان چیه گوشیت؟؟
من دوتا گوشی دارم یه آیفون ۱۳ پرو یه سامسونگ s25 fe
اندروید برای یه سری کارا راحتترم و شرایط الان ک اینترنت ملی شده
آیفون هم برای تماس هام هست

منم واسم مهم نیست
گوشیم مشکلی نداره آخه
نمیتونم درک کنم هزینه های هنگفت برای گوشی رو😁

سلام راحله جان بندری خوبه شرایط

قبلا نه الان اره

خب از گوشی دستت مشخصه وضعت چطوره معمولا

برا من مهمه هم قیافش هم کیفیتش اول سامسونگ داشتم الان شیائومی گرفتم

من گوشی قبلیم داداشم بهم داده بود
خودش یه مدل بالاتر خریده بود اون داد من(مدل همونم بالا بود)
۶سال دستم بود هیچ مشکلیم نداشتم باهاش ولی دیگه اخریا دخترم ازبس کوبیدش زمین داغون شد مجبورشدم رفتم یه جدید خریدم وگرنه برام مهم نیود
قطعا ادم چیز جدیدو بروز بیشتر دوست داره ولی نباشه هم این نیست که غصه بخورم

من برام مهمه که گرون باشه خوش دست باشه کیفیتش خوب باشه.الان ۷۰ملیونه گوشیم اما راضی نیستم ازش میخام پارا۸۰بگیرم

سرعت و کیفیت دوربین برام مهمه

زیاد برام مهم نیست بعد 5سال گوشیم عوض کردم..

سوال های مرتبط