۶ فروردین تولد دخترمه ....

تصویر
۳ پاسخ

تم میمنال بچین بزار بشینه عکس و فیلم بگیر عروسک هاشو بچین

من اسمون به زمین بیادهم برای پسرم تولد میگیرم حتما

منم فردا تولد دخترمه اما نمیشه تولد گرفت هیچکاریم نکردم فقط یه کیک گرفتم امشب یه تولد کوچیک بگیرم براش

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱۷ ماهگی