یک ماه دیگ تولد دخترمه موندم تولد واسش بگیرم یا نه

۴ پاسخ

من امروز براش گرفتم کلا ۱۰ نفر بودیم خیلی خوب بود خوش گذشت اره بگیر واسش سال اولشه خاطره میشه

اره بگیر چرا نگیری من ماشین عروس دیدم تو خیابون آدم تا زنده هست باید زندگی کنه عزیزم 💜😊

خودمونی بگیر

یه تولد. خیلی کوچولو بخاطر عکس‌هایش بمونه براش

سوال های مرتبط