من امروز براش گرفتم کلا ۱۰ نفر بودیم خیلی خوب بود خوش گذشت اره بگیر واسش سال اولشه خاطره میشه
اره بگیر چرا نگیری من ماشین عروس دیدم تو خیابون آدم تا زنده هست باید زندگی کنه عزیزم 💜😊
خودمونی بگیر
یه تولد. خیلی کوچولو بخاطر عکسهایش بمونه براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.