بچه های شمام خیلی عطسه میکنن؟

۶ پاسخ

آره دختر منم اینجوره

اره اره

اره عزیزم طبیعیه

ارععع

اره مخصوصا وقتی دماغشو تمیز کنم

بچه های منم اوایل که ب دنیا اومدن بازم خیلی عطسه میکردن،بعد دکتر گفت تا 15تا عطسه طبیعی اگه بیشتر که سرما خورده

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا و هومن مامان هانا و هومن ۷ ماهگی
مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۱ ماهگی