بچه های شمام شبا گریه میکنن🤧

۲ پاسخ

اره خواهر همه بچه هاا تا دوسالگی گریه کنن تو شبها پس چیز عادیه

ارع عزیزم هنوز زوده مال تو کوچیکه کم کم بهتر میشه الان مال من دو ماهشه اگ جایش درد نکنه شکمش سیر باشه بیدار نمیشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی