سلام خانما بچه های شمام گریه میکنن؟

۵ پاسخ

سینه تو دهنشه ساکته درییاد گریه می‌کنه سرجاش هم نمیخابه

خب بچه گریه میکنه دیگه باید دلیلش رو پیدا کنی

وااای چیکار کنیم بخدا من خیلی خسته شدم

اره خیلی من حتی سرویس بهداشتی هم نمیتونم برم

اره ولی یه دلیلی داره دیگه یا سردشه گرمشه جاش خیسه جاییش درد میکنه یا گشنس اروغ نزده هزارتا چیز هست باید خدس بزنی😀

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۱ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی