۸ پاسخ

اره خودشو میکشه انگار داریم شکنجش میدیم

اره😖😭

وای اره ی جیغایی میکشع که نگو خیلی بد جیغ میکشه آدم می‌ترسه

هرروز بدتر از دیروز

خیلی نه ولی آره گریه میکنه
به خصوص لباس هایی که از سر قراره تنش کنم 😬و با کلاه کلا مخالفه

ای وای اره😩

آره حتی موقع پوشک عوض کردن

آخ آخ هیچی نگو
موقع مای بی‌بی نگم برات
اصلا نمیمونه، میییرهههه
پاهاشم محکم میگیره بالا فشار میده دستمو میگیره با دستم بلند میشه
یهو یه بچه با کون لخت از دستم اویزونه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی